23:51

1 dzień- kalendarz adwentowy

   Dziś rozpoczęliśmy dzień od naszego kalendarza adwentowego. Na strychu wygrzebałam starą walizkę, która idealnie sprawdziła się w roli przesyłki od Mikołaja.
Dzień wcześniej przygotowałam zadanie. Do pudełek po kinder jajkach, włożyłam zrobione samodzielnie z samoprzylepnej, brokatowej pianki małe naklejeczki. Obkleiłam je srebrną taśmą i umieściłam do dwóch pudełek, dolałam wody. Wylądowały w zamrażarce, gdy już przymarzły i przestały wypływać na wierzch dolałam jeszcze wody i zamroziłam ponownie. Tak o to przez gapiostwo i pomyłkę elfów, magiczne jajka kurek liliputek zostały zamrożone. 






W walizce znalazły się za to:

  • dwie miseczki do polewania lodu wodą
  • sól w pudełeczku(od niej lód szybciej się topi, trochę chemii dzieci zakosztowały)
  • łyżeczki po dwie małe i duże(też do polewania)
  • podkładkę do puzzli + pierwszy puzzel
  • książeczkę z 24 opowieściami
  • pierwszą część opowieści o historii narodzin Jezusa
  • list od Mikołaja







Dzieciaki były w ogromnym szoku :D I zabrały się z ogromnym zapałem do wykonania pierwszego zadania. Musiały się dostać do zawartości jajeczek.






























Syniasty tak zapalił się do pracy, że dzielnie pomagał mi w porządkach ;)



Na koniec podrzucam zawartość jutrzejszej walizki(będziemy tworzyć lampiony).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 . , Blogger